torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Jahopp, det var den torsdagen det. En, i mina ögon, mycket lyckad sådan!
Blir gott om bilder som beskriver dagen. Allt från glass på stan, brottning och öldrickning hemma, pizza och öl på Bella, kickbike o "cross" i skogen, sen kaffe och brottning i studsmattan (tyvärr inga bilder på det) hemma som avslutning.
Eftersom jag tjatade på Linus när han tog sån tid på sig då han skulle äta upp sin fralla på förmiddagen fick jag tillbaka när vi ätit pizza. Då ungarna blev klara med maten först så vart det ett jäkla tjatande om att jag skulle dricka upp min öl snabbt så vi skulle komma där ifrån...
Nu blir det kaffe, Bleach (animé, Japansk tecknat) och njuta av lugnet.

Yeah!

Konstigt sugrör

God öl till far.

Bröderna bäver

Brottning, jag vann


Jag vann igen...

Skål!

Refill

Så bara...

Dietisten rekomenderar denna

Bus, medan jag dricker öl

Konståkning

Crossföraren (Nr. 19 om ni undrar)
Hemma igen



 PS. Glad Påsk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar