fredag 1 april 2011

1 April och...

...Anton fyller 6 år! Gammal han börjar bli, inte jag ;)
Linus och jag åkte till Nybro och hälsade på i Photax butik där vi (jag) köpte mer film till mina analoga kameror. Ett 10-pack Fomapan 100, 135-36 till min Pentax och Canonet, samt 10 rullar Fomapan 400 och 10 rullar Fomapan 100 till min Rolleiflex. Passade även på att köpa en påse Kodak D76, en annan framkallare för att se om jag märker nån skillnad.
Annars då? En rulle från min Rolleiflex hänger på tork på toaletten i källaren, återkommer senare under kvällen med några bilder därifrån kanske. Nedan förljer lite bilder från när ungarna och jag var ute och lekte i trädgården tidigare idag. Nu ska det spelas bokstavsjakten med Anton och Hannah! Imorgon ska det kalasas med dagiskompisarna = fullt hus!

Locked and loaded


Storögd

Spjuver


Sammanbiten

Photogenique

0 kommentarer:

Skicka en kommentar