onsdag 27 april 2011

Silver fills my eyes

Silvret jag menar är ju mina nyframkallade negativ. Första rullen har passerat genom min Pentax ME. Jobbar fortfarande med de andra kamerornas första rullar.
Första bilderna togs hemma hos morsan o farsan där jag laddade kamerorna med film o nya batterier. Lägger kanske upp fler bilder från min otroligt spännande resa hem på inlines häromdagen, tog ju några bilder på vägen hem.
Idag var vi iväg en sväng på Hansa City, jag passade på att knäppa upp rullen så jag hade nåt att framkalla och scanna när jag kom hem. En hög med stolar utanför entrén fick bli en test med skärpedjupet, tog fler sådana hemma senare på lika intressenta motiv, kanske visar dem en annan gång ;)

Road?

Instruktioner?

Glimten i ögat

Ben 10-klocka
Sittplats

0 kommentarer:

Skicka en kommentar