torsdag 28 april 2011

Full rulle

Hämtade kidsen på förskolan/dagis (whatever) och hade planer på att åka till Nybro o köpa lite grejer så jag kan framkalla mer film osv, men det sket sig kan vi säga. Blev lite griniga miner (inte pga att jag ville till Nybro) så jag orkade inte åka dit. Istället åkte vi ut till Smedby och hälsade på hos mamma och farmor på ICA Smedby.
Fikade, jobbade, åt glass, åkte vidare till farfar o sa hej. Sen var det knorrande magar (igen) så då åkte vi in till stan o parkerade bilen nere vid Baronen, nära och bra till McDonalds (som ungarna hade röstat fram). Vi och måsarna? var det som satt på trappan bakom Gröna stugan o käkade.
Efter maten vidare till Pressbyrån för o kolla om nya Close-Up hade kommit, icke det. Gick tvärs över gatan för o leka, blev inte mycket till lek. Hann dock ta ett kort på dem när de satt på en annan stentrappa, innan Linus var tvungen att gå på muggen. Så tillbaka till McD för o låna toan. När det efter ett antal dryga minutrar var klart var det dags för hemfärd!
Väl hemma sa jag hej på frugan, svärmor o svärfar sen drog jag på mig mina inlines, körde 22km, 1h28min o ca 1100 kalorier fattigare (enligt min app i luren :). Måste skaffa en rutt att köra utan massa rödljus, grusvägar och vägarbeten samt ta med vätska så jag slipper stanna och handla under tiden :D

Fikapaus

Jobba lite

COOL BIL PAPPA!!!

Glasspaus


Finn två fel

Matpaus

Bajsande fågel (en av många)

Busungar

Mot toaletten

0 kommentarer:

Skicka en kommentar