tisdag 19 april 2011

Kvällsvecka på jobbet...

...gör att det inte blir så mycket bloggat har jag märkt. Kameran används flitigast när jag är och härjar med ungarna någonstans verkar det som. Slänger in ett par analoga bilder jag inte visat, innan jag slänger mig i sängen.
Bilden på Linus, när han åker sparkcykel/kickbike eller vad det nu kallas, är en av de sista innan min Pentax ME Super pajade, men som tur är så har jag via Tradera köpt två stycken "nya". Hoppas dessa håller lite längre, för jag har hela kylskåpet fullt med filmrullar, men ingen kamera att stoppa dem i. Sen råkade jag ju i och för sig köpa en analog Minolta XG-1 tror jag den hette, kommer väl hem snart den med hoppas jag. Rimligtvis borde jag kunna skjuta upp åtminstone några rullar med dessa tre kameror sedan.


Fotograf?

Spexaren


In i dimman

0 kommentarer:

Skicka en kommentar