tisdag 28 juni 2011

Ungarna på krogen

På den sista rullen jag framkallade igår och scannade nu idag så fann jag en lördag för några veckor sedan.
Kidsen (vill jag minnas det var) bestämde sig för att jag skulle få en öl på nån uteservering i stan. Jag sa ju förstås inte emot, så med lördagsgodiset inhandlat satte vi kurs mot bussen för att sedan hamna på O'learys. Lördagsgodis, cola, festis till ungarna och en Murphy's Irish Stout till mig! Bilden på min öl fick jag ladda upp från min telefon :D
Som vanligt lyckas jag missa bussen, så vi fick vänta en timme på stan. Ville inte gå hem som jag gjorde för några veckor sedan då jag var själv ute och drack lite mer än en öl. En timme och trettio minuter ganska exakt tog det att gå hem för den som undrar, rekommenderas inte ;)
Nu till bilderna! Detta är samtliga 12 bilder från en och samma rulle. Ganska nöjd med resultatet.

Mot lördagsgodisköp
Lång väntan på bussen
Förväntansfull
Go o gla' kexchokla'
Huliganerna längst bak i bussen
Bensträckare efter bussturen
Stor cola
Censurerad spegelbild
Vinglar mot bussen hem
Missade bussen hem, vätskepaus istället
Använd dessa
Lång väntan på bussen...igen!
Bonusbild - god öl o grym kamera!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar