söndag 19 juni 2011

Road trip

Tog fram en rulle ur kylen för framkallning idag, och med den så var vi tydligen tillbaka i Halltorp. Fler bilder härifrån kanske gömmer sig på nån annan rulle, det får vi se.
Provat ny framkallare denna gången, Kodak D76 och filmen är en Tri-X 400. Känns som jag ska meka mer med dessa två kombinationer nu då jag har 4 rullar till av denna sort att framkalla, samt att kemin inte håller hur länge som helst!

Picknick
Romantik
Kameraduellen
Teskedsgumman
Flugfångaren
Ankomst
Delar av gänget

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Bra underskrifter... & fina foton som vanligt ;) Ja, snusdosa d e romantik d! :)

    SvaraRadera
  2. Snus o mus är mitt förtjus var det va? ;)
    Det blev iaf några bilder från Halltorp från min Rolleiflex, kanske det är nån mer på en annan rulle. Ska försöka framkalla lite till imorgon om jag hinner, måste bli av med de 5-6 rullarna som ligger i kylen i väntar på att bara framkallas. Halva grejen med det här analoga ju, man minns inte vad man fångat på rullarna. :)

    SvaraRadera