tisdag 17 april 2012

Varde stål

Har helt glömt bort min blogg, för mycket annat som tagit tid, men här kommer iaf ett par bilder från bland annat dagens innebandy (fast utomhus).

Sandwich, choklad på endast en sida!?!
Tupplur
Målis
Besegrad...
...men lika glad efter.
Spjuverns bakdel
Hansa-stål
Idag fick jag ett mycket trevligt paket i brevlådan! Innehållet ser ni på sista bilden.
Har inte velat använda min Rolleiflex pga att det har strulat när jag ska ladda plastspiralerna jag haft, men det ska bli ändring på det nu, hoppas jag. Känner mig taggad för att börja skjuta lite 6x6 igen, bara jag får kläm på de nya stålspiralerna...
120-filmen verkar relativt enkel att lära sig ladda, men 35mm filmen är lite trixigare, den kräver nog mer övning. Men tills det sitter har jag ju fungerande plastspiraler att nyttja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar