fredag 27 april 2012

Hämta mamma

Igår hämtade vi hem mamma vid Kalmar flygplats. Innan dess hann jag och kidsen med lite skräpmat på McDonalds, var inte upplagd för att laga mat igår, men ungarna klagade ju inte. Väl hemma kunde vi sätta oss och fästa klistermärken på bilarna som låg i deras Happy meals.

suck....
Slurp
Flygplatsen
Fästa klistermärken

Passade på att slänga in ett kort inlägg, medan jag sitter och trilskas med min serverdator!! Ena moderkortet jag köpte visade sig vara trasigt, blir till att reklamera det. Med andra ord får ungarnas dator vänta. Köpte delar till server och "speldator" så jag får ha min ifred. Deras nuvarande funkar inte alls, så det var dags att byta den.
Men nu när jag väl fått igång installationen av Windows Home Server 2011 verkar det också strula...suck!! Tror bestämt jag skiter i det här nu och går o lägger mig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar