tisdag 31 januari 2012

Barn på rymmen

Frugan iväg på kurs ett par dagar, så igår när jag skulle väcka ungarna 05.50 fick jag leta lite. Gick in till Linus för att väcka honom först, han är precis som jag trögstartad på morgonen, men sängen var tom, fick gå tillbaka och kolla min säng om jag missat att han låg där, men icke.
Gick bort till Antons rum (Anton och vi har ju bytt rum sen nån vecka tillbaka) och vad hittar man där....


Tröttkepsar

Inatt kom Linus in och la sig i min säng, efter en väldans lång procedur på toaletten. Vet inte riktigt vad han pysslade med, men lååång tid tog det och förde ett jefla oväsen, annars hade ju inte jag vaknat! ;)
Gick förvånansvärt bra att få iväg dem till skola och förskolan igår, inte lika glatt och smidigt idag. Hoppas på bättre tur imorgon, för mitt morgontrötta och dödligt förkylda jag är inte jätteroad av tvära och griniga barn kl.06.00 :)

1 kommentar: