lördag 5 maj 2012

The many faces of Allan

Allan spelas i det här fallet av min yngste son Linus. Blir väldigt mycket bilder på honom märker jag. Jag har i och för sig mycket bilder Anton också, men det är troligtvis fler på Linus. Det beror bland annat på att hans äldre bror Anton är hemma hos sin kompisar oftare, eller har innebandyträning som Linus och jag får följa med på. Där vi kan glida runt och pyssla med annat under tiden, som att fotografera ;)
Det skiljer ju två år mellan dem och på senare tid har det blivit en hel del lek för Linus också hemma hos sina kompisar, men även hemma hos oss försås. Så man får ju passa på att terrorisera dem med kameran så länge man kan, känns som att åren flyger iväg?!
Hur som helst, här nedan kommer ett axplock från senaste framkallade rullen.
Jag presenterar Allan!






2 kommentarer:

  1. Härliga bilder,enkla och pang på liksom.Som du nämner det blir några år till,sedan kan du glömma att stoppa upp en kamera i nyllet på dem.Ännu längre fram sluter sig cirkeln och de bilderna blir värdefulla på ett helt annat vis.

    SvaraRadera
  2. Tackar!
    Ja det känns som det blir ett tag till, sen får man nog inte allt för många bilder till, inte utan mutor eller våld ;)
    Många bilder har ju den förmågan, som du skriver, att bli värdefulla längre fram. Med tanke på hur fort åren går känns det som man snart är där...hua.

    SvaraRadera