torsdag 26 april 2012

Kalsonger på huvudet

Antons cykelmössa tycker barnen ser ut som ett par kalsonger på huvudet. Av förklarliga skäl vill han inte använda den. Men han har ju en lillebror, som inte är som alla andra, han trivs jättebra i den mössan ;)


Fick en chock idag när jag såg kvittot på min filmbeställning jag la igår hos macodirekt. Försökte först betala med mitt visa-kort, men det gick inte igenom de två försöken. Så då valde jag Paypal istället, som är kopplat till samma konto som mitt visa-kort. Det gick av någon anledning bra.
Tyckte först det stod att de dragit 2720€!!! Fick lite smått panik kan man ju lugnt säga ;)
Men som tur va, så var det bara mitt morgontrötta jag som missade den lilla punkten i mailet. Kollade det på mobilen, så det var rätt liten text med, men jag fick ju zooma in lite för att lugna nerverna :D
Hade jag nu köpt så mycket film hade jag helt enkelt fått rea ut lite här på bloggen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar